Víctor Costa: només les bones pràctiques empresarials poden fer prosperar les emprese
- 50:35
La comunicació empresarial, més que una eina de màrqueting, és una eina de valors.
Són la curiositat i la tranquil·litat el nou paradigma de la comunicació empresarial? Sotmeses a un ritme difícil de mantenir, sovint em pregunto si els empresaris som conscients que frenar ens pot fer més ràpids. Què hi tenen a veure els valors? En aquesta nova conversa de l'hora de créixer parlem amb en Víctor Costa sobre comunicació, estratègia i cultura empresarial com a eines per al creixement i la prosperitat. El seu lema "només el bon periodisme pot salvar el periodisme" em du a pensar si només les bones pràctiques empresarials poden fer prosperar les empreses.
En Víctor Costa és economista i consultor de comunicació empresarial. Format a la secció d'Economia de La Vanguardia i professor de la Universitat d'Exeter, va crear i dirigir la secció d’Economia d’El Nacional.cat i va ser director de VIA Empresa entre el 2019 i el 2022, etapa en la qual va rebre el Premi Joan Sardà Dexeus 2020 a la millor trajectòria personal en la difusió de l'economia. Actualment, combina la seva feina ajudant empreses a comunicar millor amb entrevistes cuinades a foc lent pel diari econòmic The New Barcelona Post.
Recomanacions:
- Llibre "Thinking, fast and slow" de Daniel Kahneman
- Disc "Set tota la vida" de Mishima
© Oriol López Villena 2023
Proper pas:
- Subscriu-te a aquest podcast si vols rebre consells, idees i experiències que t'ajudin a desenvolupar estratègies de creixement, executar prioritats i assolir els teus objectius financers.
- Connecta a LinkedIn, Instagram, Twitter o Facebook, i comparteix la teva opinió sobre el programa.
- Envia'm preguntes a oriol@oriolopez.com
Recorda:
"L'acció és qüestió de prioritats"