Ferran Burriel: “el màrqueting no va de respostes, sinó de preguntes”
- 58:25
- 4 👏
Un expert sense floritures ni filtres, amb una passió per l'emprenedoria i el màrqueting baixades al terreny de joc.
En Ferran Burriel és un d'aquells empresaris que t'enamoren per la senzillesa i claredat amb la que explica allò que fa. És fundador i director de l'agència de màrqueting nothingAD, a més d'altes empreses, així com professor de màrqueting a diverses escoles de negoci. Però, davant de tot, en Ferran és un expert d'aquells que no surten a youtube mostrant un Lamborghini i dient-te que tot s'aconsegueix des d'una gran visió i una mentalitat de tauró, sinó en petites decisions basades en trobar una necessitat, cobrir-la i monetitzar-la de forma sostinguda i duradora. Parlava d'inbound màrqueting quan ningú no ho feia, i en aquest nou episodi de l'hora de créixer® ens mostrarà com les dades no ho són tot i la Intel·ligència Artifical és la nova maquinària dels treballadors del coneixement, si se sap fer servir.
Obriu la llibreta.
Recomanacions:
- "Scientific Advertising" de Claude C. Hopkins
- The IT Crowd
- Only the paranoid survive
© Oriol López Villena 2023
Proper pas:
- Subscriu-te a aquest podcast si vols rebre consells, idees i experiències que t'ajudin a desenvolupar estratègies de creixement, executar prioritats i assolir els teus objectius financers.
- Connecta a LinkedIn, Instagram, Twitter o Facebook, i comparteix la teva opinió sobre el programa.
- Envia'm preguntes a oriol@oriolopez.com
Recorda:
"L'acció és qüestió de prioritats"