Les cookies són necessàries perquè puguis veure els vídeos directament des de ClapClap.

Ferran Burriel: “el màrqueting no va de respostes, sinó de preguntes”

Un expert sense floritures ni filtres, amb una passió per l'emprenedoria i el màrqueting baixades al terreny de joc. En Ferran Burriel és un d'aquells empresaris que t'enamoren per la senzillesa i claredat amb la que explica allò que fa. És fundador i director de l'agència de màrqueting nothingAD, a més d'altes empreses, així com professor de màrqueting a diverses escoles de negoci. Però, davant de tot, en Ferran és un expert d'aquells que no surten a youtube mostrant un Lamborghini i dient-te que tot s'aconsegueix des d'una gran visió i una mentalitat de tauró, sinó en petites decisions basades en trobar una necessitat, cobrir-la i monetitzar-la de forma sostinguda i duradora. Parlava d'inbound màrqueting quan ningú no ho feia, i en aquest nou episodi de l'hora de créixer® ens mostrarà com les dades no ho són tot i la Intel·ligència Artifical és la nova maquinària dels treballadors del coneixement, si se sap fer servir. Obriu la llibreta. Recomanacions: - "Scientific Advertising" de Claude C. Hopkins - The IT Crowd - Only the paranoid survive © Oriol López Villena 2023 Proper pas: - Subscriu-te a aquest podcast si vols rebre consells, idees i experiències que t'ajudin a desenvolupar estratègies de creixement, executar prioritats i assolir els teus objectius financers. - Connecta a LinkedIn, Instagram, Twitter o Facebook, i comparteix la teva opinió sobre el programa. - Envia'm preguntes a oriol@oriolopez.com Recorda: "L'acció és qüestió de prioritats"