Les cookies són necessàries perquè puguis veure els vídeos directament des de ClapClap.

Com implementar l’Algorisme Boids en QBasic

  • AlbiaSoft
  • 40:18
  • 76 visualitzacions
  • 12 m'agrada
En aquest vídeo implementarem en QBasic un algorisme de vida artificial molt conegut. Es tracta de l'algorisme Boids desenvolupat per Craig Reynolds a l'any 1986. Aquest senzill algorisme recrea el comportament de bandada d'alguns animals com es el cas d'algunes espècies concretes d'aus, peixos i fins i tot d'alguns mamífers com les ovelles. Codi font: https://github.com/albertnadal/QBasicBoids 00:00:04 Introducing the Reynold's Boids algorithm 00:03:23 Draw boids on the screen 00:05:54 The main loop 00:07:59 Apply noise forces to boids 00:09:19 Move boids on the screen 00:11:04 Limit the frames per second 00:12:02 Limit the speed of the boids 00:14:17 Draw boids like fishes 00:16:46 Get the neighbors of each boid 00:20:41 Calculate cohesion forces 00:24:48 Calculate alignment forces 00:27:08 Calculate separation forces 00:29:23 Refactor and improve performance 00:33:42 Draw obstacles and repulsion forces 00:38:13 Behind the scenes #programming #computerscience #algorithm #boids #craigreynolds #tutorial #qbasic #msdos